Nazwa i adres jednostki:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Nadrzeczna 2a
78-425 Biały Bór
tel. 94 3739718
Określenie stanowiska:
Stanowisko: Kierownik Klubu Seniora
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe,
-
min. 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
-
posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
-
znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
-
osoba ciesząca się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
-
osoba ubiegająca się na stanowisko Kierownika Klubu Seniora powinna posiadać wiedzę w zakresie specyfiki pracy w Klubach Seniora,
-
znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi,
-
znajomość przepisów:
- Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021, poz. 2268),
- Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2021-2025,
-
predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność kierowania zespołem i współdziałania w zespole, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, stabilność emocjonalna, odporność na stres,
-
obsługa komputera, internetu oraz urządzeń biurowych,
-
mile widziane prawo jazdy kat. B,
-
doświadczenie w pozyskiwaniu środków i rozliczaniu projektów.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
kierowanie bieżącą działalnością Klubu Seniora,
-
realizacja programu działalności Klubu Seniora,
-
ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu,
-
prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie,
-
opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją,
-
odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu Seniora,
-
dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu,
-
prowadzenie dokumentacji w zakresie m.in. - listy obecności uczestników Klubu, dokumentacji uczestników Klubu oraz dokumentacji osób prowadzących zajęcia,
-
dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów,
-
dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie,
-
diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów,
-
koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów,
-
kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla Seniorów,
-
organizowanie form wsparcia dla Seniorów,
-
zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu,
-
organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc,
-
organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań na rzecz seniorów,
-
prowadzenie postępowania proceduralnego, przy akceptacji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej, dotyczącego zatrudniania specjalistów,
-
dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior + stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć,
-
sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Senior+,
-
nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, które mogą się włączyć w działalność Klubu,
-
zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach,
-
reprezentowanie Klubu Seniora na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu,
-
promocja działań Klubu.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
-
miejsce wykonywania pracy: siedziba Klubu Seniora w Białym Borze, przy
ul. Tamka 3, -
praca z osobami starszymi, niepełnosprawnymi oraz praca administracyjno-biurowa w Klubie Seniora, współpraca z Kierownikiem oraz pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej,
-
okres zatrudnienia: od 1marca 2022 roku,
-
podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na 1/2 etatu.
5. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w CV,
-
list motywacyjny,
-
oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopię świadectw pracy (jeśli takie posiada),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
-
podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych dla zatrudnienia na wyżej wymienionym stanowisku,
-
podpisane oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
-
podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
6. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białym Borze lub przesłać pocztą na adres: Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Nadrzeczna 2a, 78-425 Biały Bór (decyduje data faktycznego wpływu do siedziby jednostki), w terminie do dnia 16 lutego 2022 roku włącznie, w godzinach pracy Ośrodka.
Koperty powinny być opatrzone imieniem, nazwiskiem, adresem nadawcy oraz dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Seniora”
Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać w siedzibie jednostki w pokoju
nr 6 lub telefonicznie tel. 94 3739718
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białym Borze w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6 %.
8. Informacje dodatkowe
-
Nabór będzie odbywał się w dwóch etapach:
Pierwszy etap: Komisja Rekrutacyjna dokona analizy przedłożonych dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym. Po dokonaniu analizy formalnej złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz sporządzeniu listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu nastąpi telefoniczne powiadomienie kandydatów o zakwalifikowaniu się do II Etapu Konkursu.
Kandydaci nie zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną o tym fakcie poinformowani telefonicznie.
Drugi etap: Z kandydatami spełniających wymagania zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna oraz sprawdzenie wiedzy. Dlatego prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (nr telefonu)
O terminach ich przeprowadzenia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Oferty odrzucone będzie można odebrać w terminie do 1 miesiąca od ostatecznego terminu.
-
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białym Borze, stronie internetowej Białego Boru, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka.
Biały Bór, dnia 1 lutego 2022 r.
Agnieszka Łazor
Kierownik Miejsko-Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Białym Borze