Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Biały Bór

Dodatek węglowy

Do dnia 30 listopada można składać wnioski o wypłatę dodatku węglowego na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2022r o dodatku węglowym (Dz. U. 2022r. poz. 1692). wniosek złożony po tym terminie pozostawia się bez rozpoznania.

Wniosek o wypłatę dodatku można złożyć papierowo lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Wnioski złożone za pomocą środków komunikacji elektronicznej opatruje się kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym.
Wnioski w wersji papierowej można pobrać i złożyć w Dziale Świadczeń MGOPS w  Białym Borze, ul. Nadrzeczna 2a  w poniedziałek w godz. 7.15 – 16.00, wtorek, środa, czwartek  w godz. 7.15 – 15.00, w piątek od 7.15 do 13.30 .

Link do wniosku: https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000171201.pdf

Do wniosku należy dołączyć informację dot. przetwarzania danych osobowych (w załączniku).

ZAŁĄCZNIKI:

Kalendarz

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Imieniny