Do dnia 30 listopada można składać wnioski o wypłatę dodatku węglowego na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2022r o dodatku węglowym (Dz. U. 2022r. poz. 1692). wniosek złożony po tym terminie pozostawia się bez rozpoznania.
Wniosek o wypłatę dodatku można złożyć papierowo lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Wnioski złożone za pomocą środków komunikacji elektronicznej opatruje się kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym.
Wnioski w wersji papierowej można pobrać i złożyć w Dziale Świadczeń MGOPS w Białym Borze, ul. Nadrzeczna 2a w poniedziałek w godz. 7.15 – 16.00, wtorek, środa, czwartek w godz. 7.15 – 15.00, w piątek od 7.15 do 13.30 .
Link do wniosku: https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000171201.pdf
Do wniosku należy dołączyć informację dot. przetwarzania danych osobowych (w załączniku).